keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Kaikille iseille - ajelkaa varovasti näillä säillä


Aina yhtä koskettava tämä Aja hiljaa isi <3


Kuvan on ottanut isosiskoni


Aja hiljaa, isi nyt vain. 
Niin sitten illalla leikitään. 
Aja hiljaa, isi nyt vain. 
Niin mä kiltisti myös odottamaan jään. 

Isin töihin on mentävä autollaan. 
Ikkunaan käyn aamulla katsomaan. 
Mä vilkutan ja äitikin vilkuttaa. 
Hyvänmatkantoivotuksen nyt isi vain saa. 

Ja silloin isin taas nähdä saan. 
Mä kiipeän polvelle istumaan. 
Mä kyselen, mitä isi nyt tuonut on.
 Isin tasku on aina niin arvaamaton. 

Aja hiljaa, isi nyt vain. 
Niin sitten illalla leikitään. 
Ajaa hiljaa, isi nyt vain. 
Niin mä kiltisti myös odottamaan jään. 
Aja hiljaa, isi nyt vain.
 Niin sitten illalla leikitään...

5 kommenttia:

  1. Suloisuus mikä kuva - koska muuten isosisko perustaa blogin!?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) ajattelin ihan kehystää kuvan <3
      Ennen tämän blogin peustamista yritin ylipuhua t:a perustamaan blogin..ehkäpä pian!!

      Poista
  2. Olispa ollut kunnon kamera hollilla :) Blogi hommat saa kyllä oottaa, alkaa olla aika monta rautaa tulessa tällä hetkellä.. taidan tyytyä näihin vierailuihin :)
    Tuire

    VastaaPoista
  3. Ihanan kuvan sisko ottanut.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...